Sweet Follower

Monday, 20 January 2014

Kembali

Bissmillahirrahmannirrahim ... 
Agak lama menyepi tanpa update apa-apa di blog yang ku rasa sudah agak usang , mungkin kerana aku terlalu sibuk study? Biasalah hidup seorang pelajar SPM . Alhamdulillah aku kembali untuk menulis entri-entri terbaru dalam blog ini . Mungkin akan menjadi lebih kerap dari sebelumnya , daripada aku buang masa dengan benda yang xberapa nak berfaedah baik aku kongsi something yang best-best dalam blog ni kan, kalau bagus boleh beri manfaat kepada pembaca In Shaa Allah :) 
Lebih kurang 9 bulan lebih dah rasanya xupdate blog ni . Dah banyak sangat yang berlaku kepada diri aku sepanjang tempoh itu yang xlarat nak share semua dalam blog ini , tapi yang pasti ada sebuah cerita yang terjadi tahun lepas yang aku rasa sangat nak share , tahun lepas sampai sekarang masih aku xboleh lupa , mungkin sampai bila-bila ,, xdapat nak kategorikan samada kisah itu sedih?,gembira? , membawa bahagia?, membawa derita? hanya Allah tahu isi hati aku :) aku xpandai nak berbunga-bunga bagai dalam ayat-ayat blog aku , xsyok la kalau xjadi diri sendiri kan? Buat apa nak jadi TALAM DUA MUKA? di dunia realiti dia lain di dunia maya dia lain, hmm renung-renungkan dan selamat beramal hehe :) and aku cakap bukan nak judge sesiapa tetapi sebagai peringatan diri aku sendiri :) 

#ini sebagai mukadimah aku untuk entri 2014 ! tahun baru azam baru cerita baru , tapi aku tetap aku yang cuba improve diri untuk jadi lebih baik In Shaa Allah :)

No comments:

Post a Comment