Sweet Follower

Thursday, 6 March 2014

Masih belajar

Assalamualaikum sahabat-sahabat .

Entry kali ne saya nak update pasal benda yang saya tengah suka nak buat . 

Benda yang saya dah 'ADDICTED' sangat :)

Sebenarnya saya sekarang dah mula menulis puisi-puisi .
Saya tulis sendiri ya :)
Saya tak 'COPY' puisi penulis-penulis yang dah ada buku sendiri tu .
Saya 'just' baca dan cari idea sendiri selepas baca buku-buku diorang .

Saya memang dah lama minat menulis , dari sekolah menengah masa 'Form 3' lagi saya dah suka menulis ne .
Dulu saya start buat cerpen-cerpen sendiri .
Saya suka bercerita , saya suka menulis ,
mungkin sebab itulah saya sangat nak jadi PENULIS suatu hari nanti , In Shaa Allah . Doakan ya :)

Next entry In Shaa Allah , saya akan update semua puisi yang saya tulis sendiri . :)

Puisi ne , saya dulu tak suka .
Baru saja saya berjinak-jinak nak menulis puisi .
Semoga Allah redha dengan yang saya tulis . :)

Cukuplah untuk entry kali ne , tunggu next entry puisi saya ya :)

No comments:

Post a Comment